Kíváncsiak vagyunk a véleményére!

Bemelegítés gyakorlatsor

A bemelegítés, bármilyen mozgásformát választunk, elengedhetetlen, hiszen ráhangolja, felkészíti az egész testet a mozgásra. Serkenti a szívműködést, megnyitja a hajszálereket, ezzel növelve az izmok vérellátását, a megnövekedett oxigénigény miatt fokozza a légzési kapacitást. Átmozgatja a torna közben nagyobb intenzitásnak kitett területeket, biztosítva azok ízületi mozgásterjedelmét és helyes működését. Ezek a fiziológiás változások szükségesek a mozgásra való felkészüléshez, valamint segítenek megakadályozni az esetleges sérüléseket is.

Egyenes ülésben emelje meg mindkét sarkát, ezt követően gördítse át sarokra a két lábát, és 5-10 mp-ig tartsa meg a pozíciót fájdalom nélkül, egyenes törzzsel, támaszkodás nélkül!

 

Egyenes állásban emelje meg mindkét sarkát, ezt követően gördítse át sarokra a két lábát, és 5 mp-ig tartsa meg a pozíciót fájdalom nélkül egyenes törzzsel, széknél támaszkodás közben!

 

Cookie/süti kezelés

Honlapunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk felhasználóink és látogatóink részére. Tudjon meg többet...